Dieta winogronowa

 

W winogronach jest mnóstwo cennych witamin i minerałów, które regulują trawienie i oczyszczają organizm z toksyn. Zawarte w owocach flawonoidy błyskawicznie poprawiają wygląd skóry.

Zalecane produkty
. winogrona (1 i 1/2 kg),
. sok z winogron,
. herbatki owocowe,
. woda mineralna niegazowana.

Jadłospis diety:

. Przez cały dzień zjedz 6-8 porcji winogron (po ok. 20 dag). Między posiłkami pij rozcieńczony wodą sok winogronowy najlepiej ze świeżych owoców. Zrezygnuj też z kawy i czarnej herbaty. Do woli pij wodę mineralną (nawet 3 l).
. Wartość kaloryczna tej diety to: 1000 kcal.

Dieta bananowo - owsiana

 

Jest to świetna dita dla osób żyjących w wiecznym stresie. Banany i płatki owsiane są bogate w witaminy z grupy B, żelazo oraz magnez. Składniki mineralne i witaminy sprawią, że będziesz pełna energii i optymizmu. Wzmocnisz serce i ukoisz nerwy.

Zalecane produkty
. płatki owsiane (ok. 10 dag),
. banany (3 szt.) i jabłka (2 szt),
. miód (ok. 3 łyżeczki),
. niesłodzony sok owocowy, herbatki owocowe,
. woda mineralna niegazowana.

Jadłospis diety:

. Na śniadanie, obiad i kolację przygotuj muesli z 3 łyżek płatków owsianych, 1 banana, 1/4 litra soku owocowego (np. grejpfrutowego) i 1 łyżeczki miodu.
. Przed południem - na drugie śniadanie oraz po południu na podwieczorek możesz zjeść 1 nieduże jabłko.
. Przez cały dzień pij wodę niegazowaną i herbatki owocowe.
. Wartość kaloryczna tej diety: 1000 kcal.

Dieta hollywoodzka

 

Dieta hollywoodzka (skuteczna dieta) została wypromowana przez takie gwiazdy jak Marylin Monroe czy Elizabeth Taylor i daje bardzo szybkie rezultaty, spadek wagi nawet ok. 6 kg w 3 tygodnie. Dzienna liczba kalorii wynosi 1200 – 1500 kcal, tygodniowo należy stopniowo zmniejszać ilość kalorii o 200. Podstawą jadłospisu powinny być m.in. jogurt naturalny, cebula, drożdże, kiełki. Wskazane jest również uzupełnianie planu żywieniowego dwoma litrami wody mineralnej. Żelazna reguła wymaga zjedzenia dwóch ananasów dziennie.

Podczas pierwszego tygodnia diety hollywoodzkiej żywimy się tylko świeżymi owocami, nie mogą być one z puszki. Najbardziej popularnymi są: ananasy, grejpfruty, truskawki, suszone lub śwież śliwki, brzoskwinie, maliny itp. Przez następne dwa tygodnie jadłospis zostanie wzbogacony o warzywa, produkty zbożowe oraz chude mięso. Ważnymi składnikami będą także niskokaloryczne białe sery, chleb chrupki i razowy oraz ryby. Aby dieta była skuteczna nie może zawierać mleka, jajek, cukru, tłuszczu zwierzęcego oraz białego pieczywa. Zabronione jest używanie soli, picie alkoholu i kawy. Potrawy składają się z ubogich składników odżywczych i dostarczają bardzo małej ilości witamin i minerałów. W planie żywieniowym znajdują się potrawy z małą zawartością węglowodanów, tłuszczu właściwie nie ma, za to widać wyraźną przewagę białka.

Millenium Centrum Sportu 41-253 Czeladź ul. Rzemieślnicza 14
tel: +48 508 773 419 email: milleniumcentrum@gmail.com
stat4u