Pilates

 

PILATES - Ćwiczenia wpływające na smukłość sylwetki - wzmacniają mięśnie całego ciała, w szczególności mięśnie głębokie brzucha, grzbietu i miednicy. Istotą ich są długie napięcia izometryczne, połączone z ćwiczeniami oddechowymi, wykonywanymi przy spokojnej muzyce. Pilates kształtuje nawyk utrzymania prawidłowej sylwetki oraz poprawia czucie własnego ciała. Dzięki ćwiczeniom wzrasta świadomość ruchu i koordynacja. Ponieważ w niewielkim stopniu obciążają stawy, pilates jest bardzo bezpieczną formą zajęć, proponowaną wszystkim, w szczególności osobom po kontuzjach.PILATES - Ćwiczenia wpływające na smukłość sylwetki - wzmacniają mięśnie całego ciała, w szczególności mięśnie głębokie brzucha, grzbietu i miednicy. Istotą ich są długie napięcia izometryczne, połączone z ćwiczeniami oddechowymi, wykonywanymi przy spokojnej muzyce. Pilates kształtuje nawyk utrzymania prawidłowej sylwetki oraz poprawia czucie własnego ciała. Dzięki ćwiczeniom wzrasta świadomość ruchu i koordynacja. Ponieważ w niewielkim stopniu obciążają stawy, pilates jest bardzo bezpieczną formą zajęć, proponowaną wszystkim, w szczególności osobom po kontuzjach.    PILATES - glównym przesłaniem ćwiczeń Pilatesa jest wzmocnienie świadomości wlasnego ciała. Smukła sylwetka, płaski brzuch, dobre samopoczucie, lepsza świadomość własnego ciała - to wszystko da ci Pilates. Oprócz regularności ćwiczeń i rozsądnej diety musisz jednak przestrzegać jednego, najważniejszego warunku - dbać o jakość ćwiczeń.    PILATES Stworzony prawie sto lat temu przez niemieckiego gimnastyka Josepha Pilatesa system ćwiczeń ma przede wszystkim zwiekszyć świadomość własnego ciała. Inspiracje stanowiły elementy jogi, baletu i ćwiczeń siłowych. Osoby początkujące są często zdziwione – część z cwiczeń jest im doskonale znana z lekcji wychowania fizycznego. Jeśli jednak mają one wrażenie, że nie osigną niczego robiąc to, co robili już wiele lat temu, są w wielkim blędzie. Stosowanie sie do reguł pilatesa bardzo szybko pozwoli dostrzec siłę i zalety tej metody. Wystarczy pamietać o podstawach: wolnym i dokładnym wykonywaniu wszystkich ćwiczen, ćwiczeniu w rytmie własnego oddechu i w pełnej koncentracji, stosowaniu się do zaleceń w kwestii ilości powtórzeń i regularności awiczen, bed1cej podstaw1 sukcesu. Istotne jest tak?e w pilatesie spinanie mieoni brzucha, by wytworzyć rodzaj naturalnego gorsetu chroniącego nasz kregosłup.  Wejście na zajęcia nie wymaga telefonicznej rejestracji - wystarczy przyjść a na pewno będziesz ćwiczył.  Maty do ćwiczeń dostepne są na miejscu, można oczywiście przynieść swoją.

PILATES - glównym przesłaniem ćwiczeń Pilatesa jest wzmocnienie świadomości wlasnego ciała. Smukła sylwetka, płaski brzuch,jędrne pośladki, smukłe uda ,  dobre samopoczucie, lepsza świadomość własnego ciała - to wszystko da ci Pilates.Na nasze  zajęcia zapraszamy osoby w każdym wieku , również seniorów, gdzie przy spokojnej , wyciszającej muzyce można zdrowo, aktywnie i miło spędzić czas. Ćwiczenia  polecane są również  osobom z bólami kręgosłupa.  Oprócz regularności ćwiczeń i rozsądnej diety musisz jednak przestrzegać jednego, najważniejszego warunku - dbać o jakość ćwiczeń.

PILATES Stworzony prawie sto lat temu przez niemieckiego gimnastyka Josepha Pilatesa system ćwiczeń ma przede wszystkim zwiekszyć świadomość własnego ciała. Inspiracje stanowiły elementy jogi, baletu i ćwiczeń siłowych. Osoby początkujące są często zdziwione – część z cwiczeń jest im doskonale znana z lekcji wychowania fizycznego. Jeśli jednak mają one wrażenie, że nie osigną niczego robiąc to, co robili już wiele lat temu, są w wielkim blędzie. Stosowanie sie do reguł pilatesa bardzo szybko pozwoli dostrzec siłę i zalety tej metody. Wystarczy pamietać o podstawach: wolnym i dokładnym wykonywaniu wszystkich ćwiczen, ćwiczeniu w rytmie własnego oddechu i w pełnej koncentracji, stosowaniu się do zaleceń w kwestii ilości powtórzeń i regularności awiczen, bed1cej podstaw1 sukcesu. Istotne jest tak?e w pilatesie spinanie mieoni brzucha, by wytworzyć rodzaj naturalnego gorsetu chroniącego nasz kregosłup.
Wejście na zajęcia nie wymaga telefonicznej rejestracji - wystarczy przyjść a  na pewno będziesz ćwiczyć
Maty do ćwiczeń dostepne są na miejscu, można oczywiście przynieść swoją.

 

Dobry dojazd z Sosnowca, Będzina.

Millenium Centrum Sportu 41-253 Czeladź ul. Rzemieślnicza 14
tel: +48 508 773 419 email: milleniumcentrum@gmail.com
stat4u